Sunday, July 27, 2008

Welkem!!

Welkem..welkem eberiwan!!
Saje je gediks nak tukar selera so saye cipta lah blog ini. But since I'm not one of the hackers nor the computer freak, so blog ini sememangnye sgt buruk ye. Mungkin setahun dua nnt bile saye ade mase nak belajar HTML, provided that someone kind nak tlg ajar saye bende alah ni, then with all my knowledge, i will transform this blog to a nice one. Tapi apepun, i know my die hard fans xkesah punye;p Yg penting isinye, bukan layout nye. Bak kate apek jaga apartment saye, dont judge my blog by its layout.
Since this is my first post, i wud like to thank eberiwan, esp my hero, mak abah kat kampung, sedare-mare, penerbit dan sponsors, dan tak lupe buat peminat2 saye. Tanpa anda saye tidak akan menulis di sini.
tata~

5 comments:

Anonymous said...

hahahaha..aku nak jadi org 1st kasik comment tak kira ah...

Aida Narina said...

hahaha..banyak nye la nota cinta kau nnt eyh!! =))

~ said...

hehe welkem2 my fren;)

the seasonal blogger said...

nota cintamu ;)

^^, said...

haih..baru first post dah tukar layout. i bet xlama lg tibe2 je ko dh mntp html dah.bukan leh caye ko ni..hihi

esok dah ade shoutbox?

 

Template by Best Web Hosting