Thursday, October 23, 2008

Random

Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying I love you
Dh seploh kali pull report tp asek error je. Bengang gile bile nk buat keje tp system meragam. Sure ramai nk pull report gak ni. Btol kate Jameson dulu, "Technology makes me sick!" huhhh!!
Sekarang ni sensitip bebenor sy nih. Cepat nk ngamuk pon ye. Sume bende nk sakit ati. Kalo sbb psl muvi pon bole meleleh dlm opis mmg kronik dh. Sengal kan?? Plis lecture me!! Saye relaaa...
Rege minyak makin turun tp ekonomi gawat laa pulak. Konpius ye. Smpai skang xle nk relate. Bengap ekonomi laa katekan. Tapi seram jugak bile ade MNC A dh freez increment and bonus. Retrenchment pon dh plan. Nasib baik company ku stable. Kalo xpengsan wooo. Haih, credit crunch cepatlah ko pegi. Tapi 1st time dpt email psl credit crunch, ingatkan psl dpt free coco crunch *teeeheee* Jahil sungguh!
2-3 ari ni asek dgr Lucky je. Sume ni sbb awak lah! Tapi layan laa. Lyric die bes n catchy. Maseh ye awak*ngeee* Maaf tiada video atau lagu nye sbb tak reti nak aplod. But this may help>> Search Lucky by Jason Mraz feat Colbie Caillat.
Tak saba nk esok ptg. I need a break. A best buddy and family angkat;p and good, tasty air tangan ibu2 will cheer me up. Ohh enchek kesygan juge semestinye;D
Kekasihku Seru, 9pm at TV3 tonite! Jgn LUPE!!

1 comment:

Anonymous said...

wow meleleh dalam opis?? biar betik...cik yuls..hahaha takde org tgk ke???

 

Template by Best Web Hosting