Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan

Semalam hari yang malang. Dompet Pijoi tercicir di tepi jalan. Habis licin semua duit. Sampaikan duit kenang-kenangan nzd10 dan ringgit lama rm10 pun lesap. Memang tak kasi can.Kalau malang itu berbau busuk seperti kentut kan senang. Mesti dompet Pijoi tak tercicir sebab Pijoi memang pantang kalau pasal kentut. Haha. Dugaan sungguh bulan ini. Subhanallah.

Kelmarin I had 1 to 1 dating with my boss. Mula2 just talk about my career path dan tetiba melencong pula kepada my frustration working in the company. Dengan kebendulan yang tuhan anugerahkan kepada saya, maka dengan jujurnya saya luahkan apa yang patut. Tak sangka pula hari ini, bos saya boleh menyuarakan complain saya kepada big-big boss. Huhu. Kata kawan saya, "femes emes la u!" Dem! Sure saya kena banned lepas ni. Kutuk company sendiri tak beragak. Haha. Nasiblah labu. Kata orang terlajak kereta boleh gostan, terlajak kata, terimalah padahnya.Cuak tu cuaklah jugak, tapi bila fikir, objektif utama saya kerja nak menyara hidup, bukan nak jadi robot. Heh.

Siapa suka drama Nur Kasih macam saya? Saya marathon 9 episod sampai bengkak2 mata. Kalah cerita hindustan ok. Tak tahulah sebab saya tengah sensitif atau saya memang emo. Haha. Uda kata saya memang suka cerita ala2 novel macam tu. Tapi betullah. Siapa boleh tahan kalau ada hero macho macam Adam tu. Terus terasa macam Nur Aminah. Sampai ofismate panggil saya Nur Aminah pun saya boleh toleh. Haha. Taksub bebenar.

Esok dah puasa. Jadi saya nak ambil kesempatan mohon ampun dan maaf daripada semua jika ada terlanjur kata, tergosip, dan macam2 lagi ter lah. Maaf ya. Selamat berpuasa semua!;D

1 comment:

the seasonal blogger said...

slmt bpuasa. tak sabar nak bbuka sama. wpun sy yang yok aje mggu ni :D

 

Template by Best Web Hosting