Monday, July 20, 2009

Sleepy

I am currently in the sleepy mode. Cuti weekend yang sangat memenatkan. Tidur pukul 2 pagi dan bangun jam 8.30 pagi. Memang penat gile!!

Ini semua gara2 bride-to-be yang berangan besar. Thank you tag nak DIY, goodie bag pun nak DIY. Memang gila. Tapi bride-to-be memang degil, nak juga, maka rasakanlah. Lepas tu sibuk nak complaint2 dalam blog. Apakah??

Tak pasal2 Fiza kena heret sekali mengerjakan goodie bag semua. (Maseh tak terhingga babe. I lap u so much!!) Tapi bila Fiza tiba2 cakap masa dalam kereta lepas ambil dia, "Yuli, ko dah nak kahwin dah!" saya terus rasa, "OMG. Aku nak kahwin!!" Tapi semua itu dalam perasaan yang dah tak sabar2 dan excited. Kalau boleh nak kahwin je weekend ni. HAHA. Apapun, goodie bag hanya siap 400 bags saja. Lagi 2100 bags menanti. Huh. Pengsan.

Semalam sempat juga try pasang cadar untuk kahwin yang mama beli. Bila dah try, terus saja saya cakap, "Mama nak kahwin weekend ni boleh?" HAHA. Adakah ini normal atau aku dah gatal sangat?;p

6 comments:

groom berkude said...

BOLEH.....!

~ said...

Ape yg boleh yang?

fizzzzzzzzzzzz said...

amoih...due2 dah x sabar nihh.haha
heretlah aku bebeh,ai x kesah.urutan sejam stengah makcik lin mmg superb smpai aku xrase buat goodie bag yang banyak itu.huhu

PD oh PD!

the seasonal blogger said...

haha yuli. ala byk okey 2100. cess, u can do it! camne aku nak tolong... arghh. wknd je msti aku ngade2 nk kua. aishh

bili said...

hire bangla la 4 - 5 org, mesti siap tak lama lagi.

~ said...

fiz: haha maseh2..jasamu ku kenang ke akhir hayat;D

uda: nvm laa cik uda. ko dh teman2 aku jln2 kat jln tar hehe

bils: bangla?? hermmmm..speechless

 

Template by Best Web Hosting