Tuesday, November 17, 2009

Empat

Uhukk Uhukk Uhukkk..
Saya demam. Pijoi kata demam gelabah. Cet. Tapi nervous lah jugak kan. Tipulah kalau tak nervous langsung.

Lagi empat hari U ols. Tapi still masih dalam mood "Betul ke aku nak kahwin?" Dulu saya ingat bila nak kahwin ada satu perasaan yang luar biasa. Tapi setakat ni perasaan luar biasa tu tak ada lagi. Belum ada atau memang tak ada, saya kurang pasti. Mungkin perasaan luar biasa itu hanyalah satu khayalan semata-mata. Heh.

Esok pelamin dah start nak pasang. Baju reception pun nak try fitting esok. Nervous jugak ni since tak tengok lagi baju tu macamana. Khamis nak pergi Spa. Jumaat mahu pakai inai sudah dan nak siapkan gubahan hantaran. Oh enchek photographer juga sampai Jumaat untuk meninjau-ninjau tempat.

Ambil Fizz hari Jumaat and Alia & mom pun sampai Jumaat. Fiqa and Jihan juga. While the rest sampai hari Sabtu termasuk Enchek Pijoi. Yeay!!!! I cant wait. Wehhuuuuuu..

Korang.............Aku nak kahwin dah!!!!!!! ;D

4 comments:

^^, said...

Larlweinksss.. I'm so happy for u..

Somehow I can hear ur voice screaming "koraaaaang aku nak kawen dah!!" tu. haha


ps: kalau boleh nak sampai hari jumaat jugak... uwaaaaa!

~ said...

Esssssssssssssssss...
nak ko smpai jumaat jugak kalo bole. huhu tp i know u keje. ;(

Sabtu tu ko gerak pagi2 konvoi ngn pijoi jela. xyah ikut bilss sbb die tggu boh abes keje kul 12. lambat sgt plis huhuhu

^^, said...

huhu...aku benci la keje aku rase aku tension diluar sedar.buktinya, JERAWAT!! argh tekanan.

btw, mebe gerak asing kot sbb ade makcik tinggal kamera kat umah, so nak singgah melaka sat hihi...

nama (",) said...

yullsssssss ! goshhhh .. u r almost there ! next tyme jumpe ko + pijoi, sudh ader pijoi+yuls junior on the way *laugh* .. anyway, enjoy the last moments ok ! *hugs*

 

Template by Best Web Hosting