Thursday, August 14, 2008

Fire!! Fire!!

Mau tau ape jadi pg td seblum gue ke opis? Semasa gue meng'iron' tudung gue yg cantiks ini, bole tak terbakar? Apekah?? *bengang* Budus bukan iron ku ini pdhal baru beli bulan 2 aritu. Dh la mahal. So jenama Kenwood tidak bagus. Termostat die cepat rosak. Mlm ni mau mintak ganti rugi kat toke iron tu. Hampeh tak gune je warranty 10 thn. Haa ni kalo xle nak dpt btoikan ngn free mmg xtau laa aku. Kene komen kat pengguna ni *hihih poyoss* Tapi tdung ku..*sobss..sobsss* Tp gue harung juge pakai sbb dh lambat ye. Xde mase nak cari baju lain nak iron2 lg. Buang mase. Gue iron kan juge dgn penuh kaseh sayang dn terbalikkan yg koyak di dalam. Jadi setel. Masih bole dipakai tudungs ku ini. Nsb bek tudung rm10 je. Ade alasan nk beli len *ngeeee*

3 comments:

^^, said...

link, ko yg berangan time meng-iron salahkan iron tu pulak ek...haha

~ said...

hoittt..iron tu yg rosak..aku tidk bersalahhhh...*sobsss...sobbbsss* nak tudung br plisss *mintak ko blanje;p*

^^, said...

haah yelah.ko nak tudung mcm mana?
kat sini byk kedai jual tudung nih.sbb tu tudung aku hari2 kaler sameeee je.haha.

tapi skang trend pakai skaf corak serban tu.nak?kaler ape nak?merah hitam kelabu, u name it!

 

Template by Best Web Hosting