Tuesday, August 5, 2008

HAPPY = EAT MORE!!

I EAT A LOT today! Errr actly not only today but since last nite *ngeee* Yesterday, after went back from work, I had my dinner olredi. But then at 9pm onwards, my stomach started to sing happily till I had supper or I wud say my 2nd dinner of the day;p And my morning wake-up call today was the song of my stomach *hihi* AGAIN! So today, I ate nasi lemak with 2 telur mate and mee goreng for lunch. And guess what..I'm eating ice cream while writing this entry. See..see..Byk bukan gue makan? Gue pon enggak menyangka sama skali knapa perut gue gembira sangat dr mlm td. Mungkin hati gue yg amat seneng kala ini ya??;p The Power of Love, I tabik sama lo *hihi*

Last wiken, I went back to JB so now I can happily say "gud bye mr homesick! Till we meet again ya". This time was the best I wud say. Knape ya? Sbbnye kami ade kenduri. Jgn kecoh2, kendurinya bukan kenduri kawin ya, tapi kenduri arwah plus house warming. Kami sudah pindah rumah. Tapi korg sure bukan tau pon sbb xpenah dtg kecuali Raje;p (Makin dekat sket aa ngn umah ko je. Senang aa kang kalo nak wat mesyuarat tingkap haha) Walaupon saye cm restless sejak ari jumaat lps, sbbnye saye ade meeting start kul 7.00pg, then mlm tu mr suweetheart smpai kul 2.30pg, then tante gue yg smpainya pulak jam 5.00pg, then bapak gue kejut subuh jam 6.30pg. Trus-trusan kepale gue jadi senoneng gitu. Then konpemlaa ari sabtu tu saye kene merewang, masak2, kemas2, dll. Ahh..tp I cant describe how happy I was that day. I met most of my cousins and my relatives. Sungguh happy setelah bertahun2 ade yg tak penah ketemu dan juge tak ade pape kenduri yg sy hadiri. Pssst..aritu juge adelah hari memperkenalkan mr suweetheart kpd sedare-mare ye *ngeh ngeh* dan juge hari mr suweetheart bangga sbb ade org kedai runcit dekat ngn umah saye ingat die pak Arab *waddehel!!* Mungkin org kedai itu juling 180 degree kot hahahahaha *nada tak puas hati*

The nxt day, I flew back to Penang at 8pm after the flight delayed 40 mins *demmmnn btoi!* But what makes me so pissed off was the lady beside me is sooooo stupid, selfish, n stubborn! How cud she dare to switch on her cheap (i dun care even if it is expensive) MP3 during the flight ready to take off? Even tho the stewardess had warned her to switch off, but a minute after the lady went away, she quickly turned it on *waddehel* Cant you wait another 5 mins after the flight steadily to fly? And didnt you ever notice that we fly with Air Asia Airbus 320 and not the MAS Boeing 747 or wateva. Stupid lady. And even if we are flying with Boeing 747, it doesnt mean that u can switch on your cheap MP3 as well during the flight taking off. *Grrrr* Haiyaa lady. If you want to die, you die alone laa, dont risk others life. Okay honestly, I dont even care as well if you call me a flight freak or wateva. At least, I consider those innocent ppl's life.

Okay laa stop talking bout that stupid lady. If not she will ruin my happy mood. Anyway this wiken, gue mau meronggeng same itu Fiza since I have no social activity this wiken;p Enggak sabar ya mau meronggeng2 dan berjoli sakan. Oh ya, Opa telah selamat berkampung di JB. Die smpai JB sejam sebelum gue belepas ke Penang. And yesterday, my dad sent her off to MPTI. Smoga Opa menjadi cekgu yg sungguh berdisiplin *hahahaha*

6 comments:

Anonymous said...

eh org tu sempurna sifatnye la.ok ape muke cam Arab..haha.nnti nk tuka name jd syed la.baru betul...hahaha

~ said...

ya allah..perasan sggh pak arab sesat ni! isk..isk..isk..

^^, said...

pjoi=arab? hurmmmm.....hurrrmmmmm....speechless.haha

kenduri apa? pindah rumah? arwah? kenduri yg lain2? tade? yang lain tu bile? bile? bile?

aku rase kan, makcik mp3 tu dia cuak nek flite, tu yg dia psg mp3, so that distract dia time take off. maybe klu ko explain kat dia mp3 dia tu bleh buat impact yg scary kat flite tu mungkin dia off kot. takpun dia saje nak show off kat ko mp3 dia.haha

Anonymous said...

ko pindah umah area mane weh?
stil dekat ke ngan pekan nenas aku tu
haha
alhamdulillah
selamat sudah opa menjadi warge mpti kejap..hihi

~ said...

yuhuu org kampung!
hahaha aku pndh kat mutiara rini je..bukan jauh sgt pon dr sri pulai;p consider dekat gak aa ng pekan nenas..jemput aa dtg ye!;)

hoit linkss..
apesal aku xtepk awal2 yg die nak show off? demmn..patut aku pon show off walaupon mp3 aku zaman dolu2 nye hahah

Anonymous said...

aku tetap xley terime yuli berkawan ngan pakcik Arab.*sighhhhhhhhhhhhhhh


hahahaha.

 

Template by Best Web Hosting