Tuesday, September 23, 2008

dari jauh ku pohon maaf

Raye..raye..raye!!! Sy baru saje hampir2 kene heart attack pg ni. Sbbnye tetibe saje calander sy telah di book pd jumaat, pkul 2-4ptg for a meeting. Gile gelabah jap. Tak senang duduk trus pg td. Yela kan sy plan mau pulang jam 2.30ptg gitu jumaat ni. Alih2 ade meeting, sape tak gelabah. Tp nsb bek bole juge balik tp may lmbt sket kot around 3pm. Mintak2 laa xbyk soklan2 bonus time meetg tuh so dat abes awl dlm kul 2.30 ke. Ngahahah mcm mimpi je meeting stgh jam;p xpe yg pntg kul 3.00 plg lmbt sy cabut trus. Mintak2 juge tak jem kat bridge. So that leh smpai awal. Tp Ops Sikap dh start dh. Alamatnye 110km/j jela sy bole bwk *sigh*

Bile je melawat blog leily, sy cm sedey la. Lagu kepulangan di nanti tu buat sy teringat perasaan time raye kt chch dulu. Slalu terpikir, mama sedey ke tak ek aku xde time raye? Ke cm xde effect? Ke sedey die dh concentrate kat ayah je sbnrnye? haha xkesahlaa mane2. Asalkan sy tau mama syg sy;)

Last Saturday watched Cerekarama: Ihsan with Fiza. Sedey wooo. Cite pasal anak derhaka. Kat dunia je die dah diseksa. Bile mati, toksah ckp la. Pastu mmg terinsaf gile bile Tok Imam tu ckp kat majistret, "jgn yakin sgt yg kita tak penah kecilkan hati mak kite" Ok sies sy cuak ngn stmt itu. Sy rs sure byk gile sy dosa ngn mama *sooobbbsss sobbbsss* Pg raye ni sure banjir gile umah huhuhuhuh

Dan mintak2 lps kawin nnt, ibu mertuaku tidak terkecil hati dgn suamiku andaikate ade yg terlebey utk sy. Well, kdg2 takdelaa isteri dilebehkan mcm cite Ihsan tu tp sbbnye majistret tu yg bizi, jarang call mak die, jarang balik kg, buatkan mak die pk die lebeykan isteri die. Pdhal tak pon. Dan isteri die sgt baik sbnrnye. Haih, susah juge ye jd suami ni. Harap2 nnt sy dpt bantu suami sy menjaga hati dan perasaan ibu mertuaku. Tak sanggop nk tgk seksaan jika ibu kecil hati. Cite Ihsan tu, mase die mati, bini die siap terkejut tgk muke suami die yg penuh dgn ulat dan teramatlah busuk. Sungguh meloyakan!! *nauzubillahminzalik*

Apepon, sy nk mintak maaf juge kpd kwn2, blogger2, artis2, atau sesape sajelah seandainye jika sy ade terkasar bahasa, terngumpat, tergosip, dan yg sewaktu dgnnye. Tak larat aih nk sebut sume (hihih gile byk ye dosa yg aku buat;p) Tak lupe juge motivator Hot.FM yg glamer dgn trademarknye 'Renung2kan dan selamat beramal" kerana sy xmampu nk stop mengutuk dan membenci cara anda stiap kali anda muncul di kaca TV atau di radio. Sungguh annoying ye.

Selamat Hari Raya sume..Maaf Zahir Batin;)

4 comments:

Anonymous said...

hahaha.siap inlude artis2 nih. ke ditujukan kepade org yg perasan artis?hehe
nway,cite mlm tu mmg kasi aku cuak.slalu aku slambe je kalo tinggi sore ngan mak aku,tp skang siap diam je.hhuhu.
eee,aku xsabar jugak nk raye di aloqstaq n oso kt joho.arap2la aku xmati kutu dlm bus 12jam.hades.
babe,drive leklok ya nnt.c u soon!!

~ said...

ele..ko jgn wat xsedar yg kite duk kutuk artis slalu n mcm2;p hhahaha dosa jugak weh w/pn diorg sengaje nk suh kite ngumpat diorg.
sian ko ye..xpe..ko dh smpai last tol ko call aku trus amik.pastu ko smbg tdo kt umah aku ye;) xsaba juge mau beraye dgn ko.
nnt i calling2 u ya! c u..muuuaakkkss!!

Laily Abdullah said...

fiza kena buat blog sendiri la..
cik fizzzzzzzzzzzzzz sila la buat blog sendiri.haaaaa.
aku nk mintak tlg ko pegangkan webcam di hari kebesaran Yuli bleh?
bleh laaaaaaaaa

Anonymous said...

hahaha.akan ku cube wat live telecast dari johor ke chch.huhu.
kalah muvi nih.hehe
kalo xpon,tepakse la aku rekod aje nnt kitorg post kan vids2 tersebut ye.
erm,aku walopon byk kali nk bukak blog,tapi aku ni maleh nk type.ade x blog yg bole rekod suare?haa senang aku cakap je.so korg denga blog aku,bukan bace.lg sng kan?

 

Template by Best Web Hosting