Monday, August 23, 2010

Hari-hari biasa

Sabtu. 21hb Ogos 2010. Hari ke tujuh kelahiran. Maka..


Aidan bam bam dah botaks! hehe. Aidan suka benar dibotakkan. Sampai tersenyum2. Terasa comellah tu. ;p
Harini baru hari ke 9 saya berpantang. Terseksa sungguhlah. Lebih2 lagi sekarang ni bulan puasa. Haih. Makanan lazat2 punyalah banyak. Tapi saya hanya mampu tengok. Tiap2 hari kena hadap ikan haruan. Sampai nak makan nasi pon dah naik malas. Haha. Dugaan ramadhan sungguhlah. Seksaan berpantang lebih teruk daripada bersalin. Siapa punya idealah pantang2 bagai ni. Sabar jelah.
On the other note, hubby dah balik KL and I really miss my man. I miss my home and I miss OU also. Haha.

Oklah, dah tiba waktu untuk permaisuri beradu sementara Aidan bam bam tengah syok di alam mimpi. Sebelum tu, some photos just for dearest aunties yang tak sabar nak jumpe Aidan bam bam. ;D


6 comments:

the seasonal blogger said...

ahhahahaha. cuteness. aku sanggup teleng2 tgk gmba die. (tapi dah save dan rotate). sgt pijoi la muke die ni!

~ said...

hahaha haah ek. tak terpk nk rotate plak td. sengal lah aku;p
aidan is anak bapak hokey. ihihi

cikgu_aare said...

adeii~geram sungguh tgk aidan ni..rasa nak cubit2 je..bam bam betul la..hehe.

~ said...

hehe meh laa dtg tgk aidan auntie a'a. bole cubit betul2;p

fizzzzzzz said...

aidannnn!!!! kenape tembam sgt ni!!???yuls,letak byk2 pon xpe,aku xjemu tgk ;D

~ said...

tp aku rs pipi die dh tak se bam bam dulu T_T
tp doc kate normal lps semggu turun 10%, tp mama die gelabah2. haha

 

Template by Best Web Hosting