Friday, December 17, 2010

Pertama

Hari-hari yang bakal mendatang sampai minggu depan adalah hari yang membahagiakan. Kenapa? Sebab saya cuti dan boleh menggoyangkan kaki di rumah. Walaupun tak berapa nak menggoyangkan kaki sebab banyak kerja-kerja rumah yang menimbun, tapi at least tak perlulah saya mengskemakan diri mematuhi segala jadual harian. Ini adalah nikmat dunia. Ok.

Hari pertama cuti dimulakan dengan aktiviti menonton movie, Tron: Legacy. Cerita yang menarik dan best walaupun pada mulanya saya ada sedikit skeptikal dengan cerita itu. Siapa belum tengok, dipersilakanlah tengok. Confirm tak nyesal.

Sehabisnya movie, pergi lunch dulu sebelum mengambil anak pulang. Mula-mula rasa nak dating dua orang sepanjang hari. Tapi, niat dibatalkan sebab rasa tak best pulak. Kesian Aidan. Hehe. Jadi, ambil Aidan dan bawa Aidan jalan-jalan cuci mata di The Curve saja.

Ok. Tudung buruk gila senget benget. Boo.

Sekarang, Aidan dan pandai jalan-jalan cuci mata. He is one excited baby bila saja pergi jalan-jalan. Mulut bising terjerit-jerit, mata melilau sana-sini, dan sangat excited. Tak macam masa baby dulu. Kejap nak susu, kejap nak tidur. Hehe. Sebab itu, hidup akan kesunyian bila jalan berdua saja sekarang ni.

Orang yang sanggup cuti jugak sebab nak tengok wayang. Hehe.


Siri jalan-jalan hari pertama berakhir di JCO. Go try the Mochabella. I think it's nice.

See. Aidan pon teringin. Haha.

No comments:

 

Template by Best Web Hosting