Friday, November 7, 2008

Boredom

Fella, this is an entry of a lazy lady that doesnt go to work nor does anythg accept for blogging. So this wont be a nice entry that you might hope (like my previous entries are so interesting. Sggh perasan!)

Yes as I said earlier, this lady doesnt go to her office today and she skipped a sport event at the botanical garden. Sperti biase, sy mmg begini and I hate sport, utk mereka yg ingin tahu. Org kaki bangku, tgn bangku, dan sungguh tidak fit ini hanya layak utk bersenang-lenang di atas katil saje. Tetapi, walopon di atas katil saye masih mampu bersenam ye. Blogging adalah aktivti senaman jari yg baru saye found out. Sggh interesting and no stress i tell u. Jadi cubalah sndiri ye.

Tonite, I'll have an annual dinner at G hotel. But I'm not that interested to go. No besties, no best buddies, an empty home wud be a way better than a glamorous, havock party. Bak conversation Samantha and her daddy in Bewitch,
"Samantha: Where is home?

Dad: Wherever you feel the happiest.''

Lagi pula sy ni conservative orgnye. Party is not so me. Unless it is full with all my closest frens or anyone that I can call as fren. Tidak mengapa. Janji malam ini sy full with good food in a nice ambience and sy menjalankan tggjwb sy sbg one of the committee members. Well, basically, I'm done with my job as a communication and publicity leader but tonite, sy hanye perlu menunjuk muka dan diarah utk menjaga laptop and projector yg berkunci. Apekah?? I can tell you if you wanna steal these laptops and projectors, I should call you STUPID. Dgn locationnye di hadapan tepi stage yg boleh disaksikan oleh at least 250 ppl dan berkunci with kensigton lock, maka mmg banganglah mereka yg cube menjadi pencuri. Maka sy bole kate keje sy mlm ini mmg sgt BANGANG *haha* Sy mmg suke keje2 mudah, tp bile tau sebangang ini keje sy, tersenyum sendirian saje seharian. Asalkan sy boleh makan dgn tenang, itu sudah memadai. Harap2 mlm ini ade potato scallops. Tidak puas mkn seafod scallops aritu *sigh*

Last wiken saye baru saje dpt tgk gamba2 tunang yg ditangkap oleh kameraman. Sggh mengecewakan. Tapi way better than using my ketinggalan-zaman-not-canggih-at-all camera. Haha Of kos laa kan. But mungkin cameraman itu kene menjadi lebey kreatif lg utk menangkap gamba2 yg menarik. Sy rs die ni tak byk study gamba2 kat intenet or learn on 'how to have a good shot'. Rugi sggh. Pdhal byk gile sources skang ni. Itulaaa, kan nabi pesan, belajar smpai ke negeri China. Skang ni bukan stakat negeri China, ade internet serata dunia kite bole blaja. Some nice shots, I posted in my frenster.


Fiza was holding my simple door gift. Apple bunga rampai with butterfly. Sy rindu nak bau bunga rampai.
Better I stop here, or else, this lady wont fold her over-1-week unfold clothes. Pemalas gile! *ngeeee* Bak kate Obama, "CHANGE, we believe in!" (ape kaitan?)

No comments:

 

Template by Best Web Hosting