Tuesday, November 25, 2008

weng~

Woaaahh..
I just finished the whole 13 audit schedules in these 2 days. So I need a short break. My brain is like jammed with those small figures and details.


Well, I'm going back to JB this weekend but I'm not looking forward tho bcoz I know most of the time, I will be alone at home. Mama and Adik are not around. Mereka sudah selamat di Jakarta mlm td. Besnyeee. Cant wait to join them. Anyways, it is not that saye terpaksa balik sbb kawan sy kawin but thinking of I will be alone at most of the time, sy rs tak bes. Enchek Pijoi xmahu pulang ke JB. Die mahu pulang ke Tepeng dan mereka akan berjimba di Pangkor. Sedeyy kene tinggal. Tak mengapalah. Lgpn, sy tak penah pegi mane2 wedding kwn sy lg. Ni 1st time. Maka, biarlah ini jd permulaan bg memotivate diri sy juge. Moga2 sy lebey excited utk my own wedding preparation. Sbnrnye dr dulu dh excited, saje je kasi alasan. HAHA


Td mintak gamba2 kat Alianess. Gamba kami berjimba di KL atau lebey specific kat OU saje. Tu pon cm xlarat2 dh coz mlm tu smpai KL lmbt then awal2 pg dh bgn sbb test started at 9am.



Comel kan pumpkin tu. Kiut gile. Rase nk curik je satu *hihi* Haloween at OU. My 1st day out wif Alia. Muke serabai. Tudung pon serabai. Dah weng seharian interview. Bile balik baru sedar, aku pakai tudung tebalik rupenye. Nasib baik tak obvious. That was my 1st FTF job interview dan aku memakai tudung terbalik *heh*

Second time hang out ngn Alia still kat OU. Tu pon xlarat2 dh. Sekejap je jln trus nak balik sbb super mengantuk. Biase laa I kan bile kenyang *hihi* That day kitorg mkn kat BBQ chicken. But I think, BBQ chicken at Gurney is way better than at OU. Tak pon mase tu, sy masih weng. Jdnye mkn pon xlalu.






Starter menu : Gamba bedua;p









Org sekeliling selalu menjadi mangsa. Kali ni akak waitress HAHA



SKEMA! Tp sy suke combination warna ni. Light purple and Striking Pink. Nice but too daring for a wedding theme, I guess.

Itu saje. The END.

5 comments:

Anonymous said...

hahaha..takpe..tu just intro of damansara-wood! tp halloween tuh mmg cantik! next time kite lepak..u not weng anymore aite? pastu we ajak fiza skali so tat tak ar rase kite conquer 'kerusi pink' tuh...hahahaha..

~ said...
This comment has been removed by the author.
~ said...

wohoooo cant wait to be part of damansara-wood. ngeh ngeh
agaklaa. ajak opa skali kalo tak pkck bbq tu sebok ckp kerusi pink tu utk 4 org. eeii nyampah aku! *heh*

Anonymous said...

wow! i xsabar lah kalo mcm tuh!! nk jugakk joinnnn.aku bab2 makan nih sentiase ade selere you.ehehe.

~ said...

hhahaa yeahh!!! lps ni kite berjimba di KL plak..slalu2 laa dtg ke Damansara-Wood ye hehe

 

Template by Best Web Hosting