Tuesday, May 19, 2009

Complaints..Again.

How come saya masih a mommy-daughter while I'm getting married in 6 months time? Kenapa? Sebab saya tinggalkan passport saya di rumah selepas my last visit to Singapore. Sebab saya fikir, tak ke mana kot. Nanti hilang lagi susah? D'uhhh. Apakah? Bertahun2 sendiri simpan, merata dah berjalan, baru sekarang takut hilang. Heh. Tak faham sungguh! So sekarang, terimalah akibatnya. Bila urgent nak guna, tapi passport ada kat rumah.

Malam tadi dah lah mimpi ngeri yang mengarut. Ada ke patut mimpi masa Pijoi dah depan tok kadi, baru saya perasan yang inai di jari rongak2. Ada yang ada inai dan ada yang tak ada. Nak nangis betul. Then lepas majlis selesai, boleh pulak saya begging nak ulang semula majlis nikah sebab saya nak pakai inai betul2. Heh. Memang mengarut!!

Talking about kahwin, ada sesiapa nak suggest any tailor yang affordable dan pandai jahit baju chiffon yang berlining, pandai beading works, dan juga lace patchworks? Ahad kelmarin, saya ke satu kedai tailor di Pertama. Dah lah mahal gila, lepas tu tak lawa dan tak kemas pulak. Tak faham kenapa masih nak letak harga yang mahal. Kalau dia ibarat Man Kajang, atau Linda Rahim, bolehlah saya nak faham. Heh.

Maaf. Semua rungutan. Nanti2, bila saya dah tak banyak kerja dan dah faham tentang reconciliation baru yang saya rasa susah ni, saya cerita tentang benda yang menarik ya.

No comments:

 

Template by Best Web Hosting