Thursday, May 7, 2009

Garlic Cheese Bread

Try not to be a man of success, rather become a man of value

Itu kata2 Einstein yang saya pilih untuk cerita tentang Eli Schruggs in Desperate Housewives. Sedih wooo episod yang tu. Tapi saya malas. Jadi kata2 Einstein tu tak ada kaitan langsung dengan entry kali ini. Itu pointnya.
Sebenarnya nak suruh korang teka, gambar apa di bawah ni?



Sandwich tuna and cheese? Roti kaya? Tettttt. Semua salah.

Itu ialah Garlic Cheese Bread yang berharga rm 4. Heh. Product Pizza Milano. Sedih tak sedih bila garlic bread yang diidam2kan hanyalah begitu rupanya. Baik buat sendiri. Dapat sebantal roti terus. Nguuuu.

Sedap tu bolehlah tahan. Alaaa. Macam roti sandwich biaselah. What do you expect kan. Tapi untuk kesedapan pizza, i can rate as 4/5. Not bad. Just a bit small for large pizza. Large Pizza Milano = Regular thin crust Pizza Hut. So kalau kamu tak kuat makan macam saya, bolehlah cukup untuk 2 orang.


Ok cukup untuk hari ini. Sila sambung buat kerja.

2 comments:

^^, said...

oooo....desp hsewives hari tu sediihhhh.... secara randomnya aku tertengok n tersedih plak.hhee..

roti tu sadis juga...maybe roti dia yg bebetul2 habis kot time ko beli tu...

~ said...

haa kan kan..aku nanges2 plis. xlarat. cm tgk hindustan plak aku rs hahaha
yg penting, jgn beli garlic bread kat situ.

rindulah kat ko.haih

 

Template by Best Web Hosting