Tuesday, June 2, 2009

Maaf

Maaf...


Saya ingin meminta maaf daripada semua tentang entry sebelum saya yang teramat gembira dan bahagia. Saya tak tahu pula berkongsi kegembiraan boleh menunjukkan si penulis sedikit berlagak tentang kegembiraannya. Mungkin ada yang menyampah. Jadi maaf, jika saya terbuat anda menyampah dan meluat. Saya teramat gembira. I cant help myself to share my happiness with everyone. Tapi jauh di sudut hati saya, saya berharap sekelumit kegembiraan saya ini akan terpancar kepada kamu juga. Terima kasih ya, uda. Saya baru tersedar selepas baca blog kamu;)


Seperti biasa, saya masih sibuk dengan kerja. Masih belum ada penghujungnya. Selesai projek yang satu, datang pula projek yang kedua. Tapi saya lebih suka kerja begini. Susah pada mulanya, tapi saya tahu semuanya di kemudian hari. Paling menggembirakan, bila saya nampak kesusahan saya memberi hasil yang baik. Bila begini, saya baru terfikir. Mungkin accountant bukan kerjaya yang saya mahukan. Hmm..mungkin.



Ini gambar terbaru Adam yang Pijoi baru mms. Pijoi kata Adam nampak comel pakai baju belang2. Memang pun comel. Adam dah besar. Makin montel dan makin gelap? Ke camera Pijoi yang cikai? Ngeee.

4 comments:

Ana said...

yuli,

emm paling2 kan..aku denga cerite org gembire, aku pon gembire..so, niat ko untuk bagi org lain tempias2 gembire tu tercapai la bile ko tules kat sini..

so, tak ape..teruskan gembire!

Unknown said...

yea..what she sez.

fizzzzzzzzzz said...

yuls! ai pon suke kalo yu hepi!ai ade cite baru.nnt kol me k!lalalala~

~ said...

heheh correct2. aku pn stuju kate2 ko ana.

fizzz: u ni byk btoi cite baru ye. hehe plis txt me k!

 

Template by Best Web Hosting