Friday, April 24, 2009

Income Tax

Saya gelabah. Baru saya tahu yang saya kene bayar income tax. Dem. Ingatkan gaji saya yang seciput ni tak kena bayar. Tapi kena jugak rupanya. Boleh tak saya jadi tax avoider? Tak mahu bayar tax!!

Mula2 kisah tax ni, datang dari uda. Sebelum itu, Uda ialah Pakar Bahasa Melayu dan penggiat sastera negara. Sebab itu saya rasa tak boleh blah bila baca email dia. HAHA. Sure cikgu BM kau bangga uda;p Email penuh, baca di sini.Siapa2 yang belum check lagi sama ada kena bayar income tax ke tak. Silalah hubungi En Zainal ni. Tapi kalau kamu perempuan, baik2. En Zainal ni gatal orangnya. Ada ke patut panggil saya sayang.

En Zainal: Iye sayang. Betul Sayang. Macam tu sayang.

Perghh. Meluat ok. Pelissssslah. Nasib baik call. Kalau depan2, En Zainal nak penampar ke? Heh.

2 comments:

the seasonal blogger said...

hahahahaha. ye lah SAYANG. xpelah aku skema ke tak kannn. ahhaha. tp tgk blk pn rs sempal. hihih. penipu lah ko ni uda ;p

~ said...

hahhaha ko tak skema. tp kdg2 ko lurus sket. tu yg kluar ayat skema. tp gud laa. ade gak bahan lawak for today. haha

 

Template by Best Web Hosting