Monday, April 27, 2009

Panas!!

Subhanallah.

Sekarang ni cuaca sangat panas kan? Pukul 9 pagi, panasnya macam jam 11 pagi. Dan pukul 6.30 petang, matahari masih tegak di atas kepala. Bahang dalam rumah lagilah tak terkata. Panas yang amat. Kalaulah hujan turun setitik dua, syukurnya ya tuhan. Tapi dah berapa lama dah tak hujan2.

Tak cukup dengan panas cuaca, hati saya pun panas juga. Nokia express music memang tak guna. Benci gila. Baru setahun guna, dah 2 kali rosak. Bila nak trade in, laku rm150 saja. Saya beli rm1100. Tak guna sungguh. Macam mana hati saya tak panas?!

Hari ni, ada 4 orang (termasuk saya) je team saya yang kerja. Yang lain semua cuti. Bahagia sungguh. Boss pun cuti. Jadi banyak jugalah masa saya nak tulis blog, blog hopping, dan view gambar wedding wawa kat FB. Tu pun lepas wawa beritahu Sabtu lalu yang dia dah lama upload gambar weddingnya. Betapa saya tak herannya dengan FB dan Friendster anymore. Malas sungguh. Tapi terasa pulak macam dah disconnected dengan kawan2 semua. Ada apa2 new update ke korang? Oh yang kamu semua tahu, wawa dah safely delivered baby boy. Handsome ok. Kecik2 bulu mata dah panjang. Tak larat. Hehe. Congratulationslah wawa n ye. Kak Aida, kamu bila pulak?;p

Saya rasa nak ke One Utama pergi repair handphone. Lainkali saya update ye. Tata.

3 comments:

Unknown said...

Aah..panas sey beberape hr ni...haha korg g hospital hr tu x amik gambar ke? nk tgk gak cemane rupenye umar adruce tu..btw, len kali beli je hp yg murah2..kalo trade iin harge murah x kesah sgt sbb beli pun murah wahaha.

p/s: open table tu nanti2 laa..haha

~ said...

hehe baby tak leh kuar dr nursery. tapi wawa ade gamba. ko request kat die. handsome hehe

kalo beli murah ntah2 takde harga lgsg nk trade in. tp nyesal gak laa beli mahal2 cmni. rs nk pakai 3310 je. sbb kene baling pn xrosak huhu

ele..ade 27 keping pn xnk open table;p

aida nadzri said...

aiyt..?cam tau2 jer kiter bace blog dier..hahaha.. :p

bile lagi..?hmmm..tunggu korg nyer kenduri kawen dulu laa..senang sket nk datang pakai baju vogue2..hahahaha.. :p korg doa2kan jer laa..ade rezeki, ade laa tuh.. :D

 

Template by Best Web Hosting