Friday, February 20, 2009

Tak Fahamlah!

  1. Kenapa perempuan selalu nak salahkan PMS bila moody? But at least got something to be blame of laa kan. Nilah symptom2 orang yang suka tuding jari kat orang lain.
  2. Aku tak paham lah kenapa area cube aku ada 4 printer je. Dah tu buruk. Yang 1 macam bengong. Yang 1 lagi abis ink. Konon bangga be one of the 100 billion revenue company tapi printer buruk tu semua tak mo tukar. Tak faham lah! Aku tak kisahlah kan kalau bilik printer dengan cube aku 2-3 langkah je, tak pun yang jaraknya bila aku print colour boleh aku lari2 anak pegi amik takut manager nampak, tapi yang ni take me 2-3 minits kalau aku jalan lenggang kangkung mak minah. Panas tak panas bila pergi kat printer, tengok2, benda yang aku print tak ada. Sakit hati betullah!
  3. Cuak tak cuak pagi ni sampai2 ofis tengok minyak kereta aku tinggal 1 bar. Petang ni sure cuak gila nak balik. Sumpah aku selawat sepanjang jalan punya nanti. Tapi daripada aku kena sumpah sebab jadi penyebab jem petang ni, tak pasal2. Hish nauzubillah. Mintak2 sempat sampai Shell petang ni.
  4. Kenapa aku rasa make up Linda Jasmin time nikah nampak pucat? Dah la rambut tak siput, baju kaler putih lagi, sikit lagi nampak macam pontianak. Tapi yang cun lah.
  5. Tengok American Idol? Sukalah kat Danny Gokey. Suara dia serak2 basah yang macho. Muka pun boleh tahan handsome. But knowing me, I only appreciate those yang bersuara best sahaja untuk reality show yang macam ni and of course I hate Tomok. Macamane dia boleh chosen to be one of the top 12 finalists of 1 In a Million? Lagilah aku tak faham!
  6. Kenapa aku perlu whinning di pagi2 buta? Tak fahamlah! Nak salahkan PMS jugak boleh?

3 comments:

payat inc said...

kompelin pagi buta...haha

the seasonal blogger said...

hahaha.yuli gile mbebel2~ :D

i too, watched ioam last night.tomok tu mcm masih berattitude boy band.gugu

~ said...

ngahaha aku mmg kuat bebel;p

huda..benci kan tomok tu? nsb baik judges tu kutuk die gak tp sbb die artis belapik laa..kalo tak sure dh kene buang trus hahahaha

 

Template by Best Web Hosting