Tuesday, February 3, 2009

First entry

Yeay!! After more than a week, at last I can write something in here using my new laptop ;p

Today, I just got my new laptop. Ehem ehem. As usual, a new brand and the latest model Lenove X61. Sangat best sebab ringan, kecil dan comel sama seperti Vaio saya tapi more powerful la. So saya sangat suke *ngeee*

I just got my new chamber as well but it is temporary la. The permanent chamber will be given out later. Dont know why.

Today I had a long laptop training which I think too much information until all of us blur. Overloaded I guess.

I yet to know my job role and my manager said, she has changed a new job role for me. Saya rasa sangat teruja nak tahu.

Tempat parking open space Ou dan IBM sangat jauh sampai saya rasa seperti bersenam setiap pagi bila mahu ke ofis. By end of this year, my cholestrol level will be extremely reduced I guess. Akibat daripada senaman setiap pagi dan naik turun tangga 5 tingkat.

Ok it's 5pm already and I shall go back. Kalau tak sure takde parking. Heh.
Will update more often sooner!

4 comments:

Anonymous said...

open space OU and IBM mmg jauh...so maybe cholestrol level turun....but make sure...ur bank account tak turun haa..wen u walk pass the shops in OU *winks* hahahahaha

~ said...

hahaha alianess..
sumpah me benci ou sbb stiap kali balik keje nk ke parking sure sesat. loss gile haha n smpai sekarang me pening. mane 1 new wing mane 1 old wing huhu

the seasonal blogger said...

haha. gile la ko yuli. jgn sesat2 babe

Anonymous said...

item #3 -- so betol..! heels make everything looks perfect..:D

item #15 -- ko sket lagi nak buat boss aku marah aku sbb gelak besar xhengat..naseb dier in good mood hr ni..;b

item #21 -- altho aku tau comel is somewhat equivalent to huge-ness, aku nak buat2 tutop mate and terime je that as a compliment..heheh

 

Template by Best Web Hosting