Thursday, February 12, 2009

Tuesday TV-holic

I guess most of you dont know that I dont really like to stick my ass in front of TV most of the time. I more prefer googling and stay with my lappie instead. Sepanjang hari pun tak mengapa. Tak tahu kenapa, tapi memang sejak dari zaman hostel lagi saya begini. But since I came back to Malaysia last year, I can tune myself to be a TV-holic every Tuesday from 6pm to 12am. Well the only day that I can stay about 6 hours in front of TV.

Starting 6pm, Sinetron Wulan dah start kat TV2.

Dulu TV 1 yang tayangkan sinetron Wulan ni. But after new year this year, it has changed to TV 2 at 6pm. Seperti biasa, cerita sinetron ni punyalah panjang. Kalau ada scene, anak dia jatuh sikit pun, dia punya gimik, sure die lambatkan movements and semua orang yang ada akan terkejut. Padahal anak dia jatuh luka sikit je. Sakit hati betul. Sebab tu dah berapa ratus episod pun tak habis2. Tak paham betul. Tapi nak jugak tengok. Kadang2 termissed gak cerita ni. Yela, balik kerja smpai2 dh kul 6.30pm so terpaksa miss la. Tapi tak pe, kalau termissed like more than a week pun, tak banyak yang happen. Paling koman pun, dia baru salin baju untuk hari yang ke-3 je kot *ngeee*

Next 6.30pm is SPA Q 2. Mula2 masa drama siri ni start, rasa cam menyampahlah nak tengok. Rasa macam over la pelakon dia especially kakak norish karman dalam SPA Q 2 tu. Tak ingat nama dia. She is old but tak sedar diri. Suka pakai sexy2. I probably understand if there is no such so called long pants and decent shirts for professional. Tapi ini, haih, faham2 sajalah. Mood I tengah baik, so malas nak kutuk lebih2. Tapi lama2 tengok siri ni, addicted you know. Kalau boleh tiap2 hari tak mahu missed. So here I am, one of the SPA Q 2 fans.

7.30pm-9.00pm : Break and I need to bath and have my prayer. Satu kewajiban people.Continue back at 9.00pm drama Ku milik Mu at TV3. I guess cerita ni sangatlah predictable and biasa, tapi saya sukalah. Light and easy comedy. Saya tak sabar nak tengok dia lawa walaupun saya dah tahu dah rupa si Anisa tu kalau lawa macamana. Takdelah lawa sangat pun. Tapi saya tetap tak saba *hihi*

Then FARA series. Best2 I like. Mengantuk pun saya sanggup berusaha sengkang mata nak tengok FARA. Rasa macam dah jadi die hard fan FARA plak. Tapi bestlah. Cubalah tengok.
Do you guys know that Desperate Housewives season 5 has just started? Saya sangat suka! Kenapa saya suka tersangatlah obvious dan tak perlulah saya mention di sini. Walaupun masih sedih tak dapat tengok season 4 lagi, tapi saya teruskan saja tengok season 5. Time ni mulalah teringat unihall hub. Heaven sungguh kalau dapat download semua season desperate housewives. But well, dengan tidak malunya saya bertanya, siapa2 yang terfikir2 nak kasi hadiah kawen apa untuk saya, kasilah DVD full season dari season 1 sampai season 5 of desperate housewives kat saya. In case, Enchek Pijoi will be a very busy auditor in next 10 months, bolehlah saya spend hari2 hanimun saya dengan mereka berlima *ngeee*

No comments:

 

Template by Best Web Hosting