Saturday, January 24, 2009

Goodbye III

Saya sangat bosanlah hari ini. Jadinya saya ingin membebelah di sini. Jika kamu juga bosan seperti saya, silalah baca.
  1. In case this is my last entry for this month, janganlah tertanya2 saya di mana kerana saya mungkin sedang mengemas, berjimba, dan berdating di KL. Only god knows when I will be connected to the internet again. Rumah baru saya tiada internet, Astro ada lah.

  2. Saya rasa sudah 85% barang2 saya sudah siap di packing. Sangatlah malas nak mengemas. Kemas 5 minit, tengok TV 1 jam. Kemas lagi 10 minit, blogging 1 jam. Ntah bila lah nak siap. Tapi esok sebelum keluar, saya akan tinggalkan bilik saya dalam keadaan yang bersih. Itu yang pasti!

  3. Terujalah tengok handbag baru Coach. Cantik sungguh designnya. Saya sukalah. Tiap2 hari pun nak tengok.Tapi cuma mampu tengok sajalah. Kalaulah saya anak tauke minyak, tak pun tauke balak ke, mesti saya dah beli. Heh. Enchek Pijoi benci sungguh perangai saya yang satu ni. Dia kata, "why do you like to remind yourself that you have no money?" Alaaa, cuci mata kan hobi saya *ngeeee*

  4. Tahu tak SRK ada filem baru? Tajuknya Rab Ne Bana Di Jodi. Teringinnya nak tengok. Lama sungguh tak tengok filem SRK. Siapa nak teman saya pergi beli VCD cetak rompak?? Sebabnya Enchek Pijoi tak nak teman. Siap cakap dia nak banned cerita hindustan kat TV yang baru dia beli tu. Ceehh!

  5. Macam mana kita nak tau tayar kereta kita lembik sikit atau normal? Saya ragu2lah bila tengok tayar kereta saya. Dan saya juga tak reti nak pam tayar. Macam mana ek?

  6. Hmm..sekarang ni saya konpiuslah. Nak kemas ke nak tido. Kemas ke tido? Tidur 5 minit boleh? *hiiihi*
Before that, Goodbye Penang!!;) In case this is my last entry in Penang.
Tata. See you in Damansara-Wood!!

2 comments:

^^, said...

bukan ko amek gmbr ke special for entries like this?
mana pi?

gmbr qbay la..gmbr jmbtn la...gmbr lift..gmbr parking lot, gmbr pintu umah...mana dia?? penat je i amekkan...sobs sobs.

~ said...

esahhhh..i ade tenet..
tp 2 hari jela smpai opa balik huhu

haaa tulaa sedey i fiza xkasi..isk..isk terpaksa kansel *sigh*

 

Template by Best Web Hosting