Friday, March 20, 2009

Crush

Saya tak faham kenapa Tomok diberi immunity untuk minggu ini. Best sangat ke suara dia? Pelissslah. Ok memang betullah semua contestant OIAM 3 mempunyai vokal yang tak best langsung kali ini. Mungkin terlalu banyak singing competition sampai dah habis semua penyanyi yang bersuara best. Saya tak suka OIAM 3. Dan AF7, jangan harap saya nak tengok. Menyampahlah bila tak ada kualiti. Heh.


Kenapa artist Malaysia tak ada suara yang sesedap Danny Gokey? Suka sangatlah suara mamat US ni. Setiap minggu mesti tak sabar nak dengar dia menyanyi. Kalaulah saya boleh SMS vote for Danny, saya sanggup! Dan kalau US itu dekat, sure setiap minggu saya akan ke sana untuk support Danny and Kriss Allen (for the handsome) with banner. Handsomelah you, Kriss. I suka. Ehem.


Kalaulah Kriss adalah colleague saya, mesti setiap hari saya bersemangat nak pergi kerja. Ini tidak, tak ada langsung faktor yang boleh buat saya semangat nak ke kerja setiap hari. Tipulah kalau saya bersemangat nak ke kerja sebab I loveeeee my job. Kamu pun sama kan? I know *ngeeee* Jika zaman sekolah2 dulu, benda yang buat saya semangat untuk datang ialah crush saya. Bila ada crush mestilah tak sabar nak tengokkan or main2 mata? Yes people. I am that gedik. Tapi at least itu pemangkin untuk saya berjayakan? HAHA

Speaking of crush, Enchek Pijoi cerita kat saya malam tadi about his crush-esss (mind the s-es ;p) masa dia darjah 1 dan 2. Nasib baik Enchek Pijoi memang gatal juga. HEHE.

Pijoi cerita dia punya 1st crush masa dia darjah 1 dengan seorang anak cikgu ni. Hebatnya Enchek Pijoi ni, dia tak main dah main2 mata, terus2an confess kat budak perempuan tu. Tapi malangnya, cinta Enchek Pijoi cinta bersyarat macam PGL. Tapi bukan 7 dulang hati nyamuk atau jambatan emas. Syaratnya ialah kena tahan bersin dan kene tahan menguap. HAHA. Macam mana tu?

Cerita kedua, masa Pijoi darjah 2. Time ni Pijoi baru saja tukar sekolah lain. So for surelah ada crush lain. Kali ni, Pijoi suka kat anak Ustazah pulak. Pijoi claimed, budak ni comel. Heh. Nak dijadikan cerita, sebab Pijoi terlalu excited menggilai anak ustazah ni, dengan selambanya Pijoi panggil ustazah tu "MAK". HAHA. Ok tunang aku memang over ye. Selamba gila. Dan untuk tidak memalukan Pijoi, Ustazah tu jawab, "Tunggu jadi menantu dulu, baru panggil MAK". HAHA. Adess. Tak terkata ai. Nasib baik dah besar tak buat perangai lagi. Hihi.

Sebenarnya ada banyak lagi cerita crush. Tapi malaslah nak cerita. Lain kali sajalah ye. Mau siapkan kerja. Tak mahu nanti Samurai Jepun itu bising.

4 comments:

Anonymous said...

OIAM kali ni x best la, sampaikan Tomok tu pun dpt imunity, punye la tak de sape lagi yg dier nak pilih :S

Handsomelah you, Kriss. I suka. Ehem --> x bleh blah, da nak kawen da tak bleh geds2 lagi..heheh

Laily Abdullah said...

Aku suka Qhaud!!

the seasonal blogger said...

hahahaa funny indeed. cis. PJ, mak? omg. hahaha

oh i missed watching oiam on the 20th. tomok x best ke? hahaha. aku suke lah mase die bawak lagu la la kerjalah~ (tapi kene dgr je and ttp mata, rmbut die taleh blah..tsk geli)

~ said...

wawa: sgt kan wawa? aku menyampah dh. trus mls nk tgk. dh laa tomok tak terkeluar lg.
hehhe yg kriss tu aku cair. Pijoi gelak je dgr aku puji kriss lebey2.mgkn die pn rs kriss nsem;p

lely: qhaud yg mane? xperasan plis.

uda: pelis uda. jgn terpedaya ngn tomok. aku anti-tomok! hahaha bias. xkesah laa tomok bawak lagu ape pn. aku xsuke gak suara die huhu rambut die mmg buruk gile.

 

Template by Best Web Hosting