Thursday, March 12, 2009

Saya Mahu Membebel

  1. Saya mahu muntah! Adakah sebab saya keep on doing this one particular task over and over again in these past 2 weeks or because the time told me "SPA Q 2 dah start. Sila balik!"? Please answer me and also give me minyak kapak. NOW!
  2. Saya mahu menangis tengok barang2 baby. Bukan sebab cantik tapi sebab harga dia sangat2 cantik. Kakak (kakak pijoi) requests a baby car seat. Yang ni lagi lah buat saya nak melalak. Nasib baik kakak tak request stroller, mahu meraung seminggu dibuatnya. Hehe. Tapi tak apelah, anak buah yang pertama punya pasal, bolehlah layan. Melalak pun melalak laa *ngeee*
  3. Saya mahu balik JB Sabtu ni sampai Isnin. Jangan jeles ye kamu2 yang bekerja. Saya dapat time off. Lalalala. Tak sabarnyeeeeeee.
  4. Saya mahu siapkan kerja. Jadi cukuplah bebelan saya hari ini.

6 comments:

^^, said...

weh spaQ makin best!

~ said...

weh ape dh jadi? si datin ape ntah name die dh tau ke niat die ape?

^^, said...

belum lagi...datin sofiera (OMG aku dah hafal nama2 datin dlm cite tu haha) aku saje je ckp makin best kasi ko jeles haha. tp mmg makin best la...xsabar nak tunggu dafi yg ngok tu sedar julia tu jahat.

~ said...

aku mmg xle blah ngn org bodo cm dafi tu. nasib baik tak nsem sgt. eh tp si julia tu mmg jahat aa. aku rase kan in real life pn aku dpt bygkan kejahatan die. tgk muke pn dh tau. kalo ko perasan sume cite die jd jahat. xpenah jd org baik kan kan?

Anonymous said...

Ish2 aku dah stop tgk SpaQ, x menahan tgk eyeshadow yg super smoky dan bulu mate yg super tebal and artificial..heheh

Btw Yuls utk mengelakkan kamu menangis, saye mau walker utk baby gift..! ;b (at least lagi murah dr car seat and stroller kan kan?)

~ said...

ko takut terkenan bulu mate super tebal n pjg tu ke wawa;p hahaha
nway..iAllah hajat ko akan diperkenankan. eh walker tu yg baby dh besa sket baru leh guna kan? yg mcm kirenye transportation utk baby yg xpandai jln kan kan?hehe

 

Template by Best Web Hosting