Monday, March 23, 2009

Saya mahu iPhone.

Saya mahu iPhone 3G. In white to be specific. Mahu mahu Mahu. Kenapa? Sebab tengoklah features nya. Super canggih. With the fastest 3G services, all information are on you fingertips. Dan yang paling best, iPhone ada GPS system. Jadi mudahlah untuk orang2 yang agak lambat mengingat jalan seperti saya meronggeng di KL metropolitan ini. Lebih2 lagi saya tiada internet di rumah, mungkin iPhone lebih menyenangkan saya untuk fb-ing, ym-ing, dan friendster-ing (jika perlu). Heh. Tapi yang saya paling suka sebenarnya, design iPhone yang sleek dan sophisticated. Nampak hi-tech juga. Boleh buat saya kelihatan seperti seorang business women yang sedang membawa gadget yang lebih canggih daripada PDA. Walaupun hakikatnya nanti saya hanya guna seperti nokia3310 saje. HEHE.

Jika, jika, dan JIKA saya ada rm100k di dalam bank, sure sekarang saya dh MC dan pergi beli iPhone untuk saya semestinya. Oh untuk kamu juga hun, which one do you prefer? White? Black? Pilih2. Dan Fizz, kamu juga, pilih sekali ya, sebab saya hutang hadiah besday untuk kamu *ngeeee* Ok people, dream on. Terimalah kenyataan yang sebenarnya saya hanya mampu pakai xpressMusic yang macam sampah ini. Benci!!

2 comments:

Anonymous said...

i want i want!
siot je kan ade org tuh,hubby belikan.haih.sume mende die nak,tup tap tup tap dah dapat.haih
haih
haih
haih lagi
btw yang, i rili appreciate niat anda nk membeli iPhone kt i kalau u kaye.ahhh....nekmat sorga!

~ said...

hahhaha tu pasal. untung badan weh. aku mintak kat pijoi, then die tanye aku, "byr pakai bulu hidung bole?" cisss menyampss aku.
haa nnt kalau aku dh kaye, ko ingatkan aku ye. Aku belikan ko iphone;p

 

Template by Best Web Hosting