Thursday, March 26, 2009

random kerana lapar

Kalau saya diberi hak untuk memilih, saya takkan pilih pemimpin yang sudah diberi amaran kerana kesalahan politik wang. Itu pasti. Perlu ke saya percaya lagi kepada pemimpin yang begini? Yang bijak berkata dan pentingkan diri sendiri? Saya kecewa. Dan malu (semestinya) sebagai generasi muda yang menyokong parti nenek moyang saya. Jadi, jangan tanya siapa yang patut saya undi untuk pilihan raya akan datang. Cukuplah. Nanti saya dituduh memfitnah pula. Tak pasal2.

Episod terakhir SPA Q 2 is petang ni. I'll try not to miss it. Ada mix of feelings pada episod yang terakhir ni. Itu kata Melisa dan Qistina di Hot.fm pagi tadi. Kalau sempat, kamu pun tontonlah ye.

I'm so excited right now planning for a gathering this 4th April. My dear Canter friends, sesiapa nak join, please let me know. Or Fiza and Esah. Anyone yang kamu suka. I think, it's been a while since kita tak together2 bersama kan? So make sure you are available on that day, at least half of the day. Nak balik kampung? Kendian boleh? *ngeee* So caling2 ya!

6 comments:

Anonymous said...

saye setuju 200% dengan 1st para kamu..=D

~ said...

hehe sakit ati kan wawa? aku punyelah tggu, skali tgk die plak menang. hish rasa nk bakar plak pwtc tu huhu

Anonymous said...

weh... gath kt gold coast jom... 4 smp 11 april... easter break dowh...

~ said...

eh ko xpegi gold coast lg eh? skang ni gawat, cuti2 msia je;p

fizzzzzzzzzzzzzz said...

ikbal...kami hanya akan consider gath yg memerlukan bajet below rm100..or maybe less.only then akan diapprove.hehe.

ana said...

alaa..aku nganggur..tanpe scholarship..rm100 banyak dowh!

 

Template by Best Web Hosting