Monday, January 19, 2009

AJL 23

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna
AJL 23 dah habis with Meet Uncle Hussein as the overall winner. Tapi saya masih rasa Sampai Syurga yang patut menang. Sungguh down ye bila malam tadi ade twist ending. Baru nak sorak sakan sebab ingatkan Sampai Syurga yang menang. Sekali tengok Lagu Untukmu laa pulak *sigh*
Walaupun sucks gile Faizal Tahir kaler kuku dia warna hitam, tapi suara dia tersangat mantap. Lagu Coba, saya rasa biasa saja. Memang puas saya kutuk dengan Esah di YM sebab kuku dia Faizal warna hitam. Nasib baik Fiza takde, pergi tengok AJL kat bilik TV kot, kalau tak, boleh conference kutuk-mengutuk HAHA Tapi he proved me wrong. Walaupun kuku hitam tapi dia sangat mantap. Sampai Syurga terus buat saya jatuh hati. Dah laa persembahan dia menarik. It is just simple but unique. Macam tengok video klip pulak. Menarik plisss. Tapi suara dia memang mantap. Aaahhh I just fall in love with Sampai Syurga *high*
Apa yang buat saya tak puas hati tentang AJL 23 ni is Juara Etnik Kreatif kot. Ada ke patut Farawahida menang. Tak best langsung plis. Walaupun kipas2 Cina yang besar tu menarik, yang kalau Kakok nampak sure terus nak beli, tapi still lagu dia tak best langsung. Benci Ahh lagu tu. Lagu Aiman lagi best. Tapi buruk gile attire dia. Over nak mampus. Paling menyampah tengok topi dia tu lah. Padan muka berat sampai tak leh nak menari HAHA Dah tu pakai make up lagi. Hish siapa laa dia punya PA ke designer ke. Dia tu hensem laa jugak. Tapi sebab semalam boleh spoil mood tengok. Lantak dia lah. Dia suka kot. Meet Uncle Hussein memang not bad. Masa diorang di announced as Juara Pop Rock, saya dah rasa bahang2 dah. Sengit nih. Suara lead singer dia memang lah mantap kan. Tak yah cakap lah. Tapi saya takut sikit lah tengok muka dia. Teringat Joker.
Well, apapun, tahniah lah semua yang menang. Walaupun saya sedih sebab Sampai Syurga tak menang, tapi saya still duk dengar sampai sekarang *ngeeee*

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

2 comments:

^^, said...

haha aku rase 18 kali kot aku terlelap tgk AJL kali ni. haha.
tak puas hati apsal la MUH menang. smpi syurga lagi best lirik n lagu dia pun.

tp i very the like the closing performance. wahaha..best gile!

~ said...

ko mmg tdo saje. hehe
MUH sedap gak tp Sampai Syurga lg bes isk isk

 

Template by Best Web Hosting