Friday, January 23, 2009

Goodbye II

Hari ini, officially saya adalah seorang penganggur utk 9 hari. Hari ini juga, saya bukan lagi seorang Intel-er. Sedih juga ye rupanya. Mungkin saya seorang yang emosional dan sensitif, jadinya saya agak sedih jugalah tadi. Buat pertama kalinya, saya telah membeli cupcakes buat kawan2 saya. Just a lil appreciation for supporting me all these while:) Thank you.


Dan saya juga dapat hadiah daripada my best cubemate, Gaik Theng. Seronok sangat pagi2 tengok ada hadiah;D Tadaaa. Meet my new teddy called Bebear (pronounce Be as Beca). Esah rasa gedik gile nama tu. Tapi saya sangat sukalah;D Dan Kak Aida sure jeles sebab Bebear saya pakai tag Puddin;p

Kami dan Bebear di cube kecil kami.
Thank you Gaik Theng. I really love it. Will miss you as well:(

Now, I'm just waiting to say goodbye to my room, my another housemate, my apartment, and Penang. I shall have another 2 days to go *sigh* Sedih juga ya.

Dan saya juga baru saja mendapat berita sedih daripada Esah. Marilah kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah buat arwah Atok Enon. Al-Fatihah..

No comments:

 

Template by Best Web Hosting