Thursday, January 8, 2009

Baliklah..

Dah pukul 10.30mlm so saya dah mengantuk. Tapi saya tak boleh tidur lagi sebab saya sangat risau sekarang ni. Enchek Pijoi tak balik lagi. And it is happened that his hp is out of battery. Eiii geram betul tau. Dah banyak kali dah ingatkan dia selalu charge hp tapi degil. Eiiii gerammmmmnyeeeeeeee!!!! Suka buat saya risau macam ni. Dah malam tak balik2. Tak call pun. Dan saya pun lupa nak tanya dia before balik ofis tadi die busy ke tak arini. Haih kenapa laa saya ni pun lalai sangat. Asyik lupa memanjang *sigh*

Bile nak balik ni awak?? Cepatlah balik, call saya. Saya risau sangat ni. Nanti saya tak boleh tidur:( Cepatlah balik. Cepatlah..

4 comments:

Anonymous said...

huhuhu..adakah sumer tunang/gf auditor mengalami bende yg same..?? ;)
these hardworking auditors mmg suke balik lambat..n selalu lupe nk kol/inform dier ade kt mane..haissshh...

~ said...

btoi tu kak aida. geram btoi. dh tu slalu xcharge hp. eiiii!! lps ni kene buat buku log laa tulis nk ke mane, balik kul bape, b4 pegi keje;p

Anonymous said...

elo...elooo..
sy dah balik..dah lame tunggu??
sorii...batt flatted out.dah makan??...knp mkn meggi je.mkn la mende lain same.ok la..gud nite.

~ said...

eii gedik laa auditor berkuda ni..dh laa balik lmbt.org suh charge hp xmo.sy xmkn megi ok.sy mkn mi goreng.heh.menyampsss i!;p

 

Template by Best Web Hosting